luni, 24 martie 2014

Locul doi pentru Marco Tempestini si Napoca Rally Academy la Brasov

Poza 3

Pentru juniorul Napoca Rally Academy urmatoarea provocare este Raliul Acropolelor unde va lua startul cu modelul Citroen DS3 R3. “Etapa din Grecia este una de acomodare cu masina inaintea startului in Junior WRC. Prima etapa este in Portugalia si vreau sa fiu pregatit pentru ca lupta va fi una foarte disputata”, a mai adaugat Simone Tempestini. 

Decizia de a coopta echipajul Alex Mirea/Dragos Despinoiu in echipa a fost recompensata inca din prima etapa a sezonului cu o victorie la Cupa Dacia. Dupa o prima zi excelenta, Alex Mirea a continuat in forta si a reusit sa castige toate probele speciale, una dintre ele cu acelasi timp ca Bogdan Barbu, rivalul sau in lupta pentru prima pozitie la Cupa Dacia. “In weekend mi-am indeplinit un vis mai vechi. Am parcurs specialele Babarunca si Cheia pentru prima oara in cariera si am terminat fiecare proba cu lacrimi in ochi, datorita unui mix de bucurie, adrenalina si satisfactie. Sunt bucuros ca am putut lua startul in sezonul 2014 si ca am inceput cu o victorie importanta pentru noi si pentru echipa”, a spus Alex Mirea.

Pentru Bogdan Marisca si Marc Banca etapa de la Brasov s-a terminat cu o iesire in decor pe speciala a noua cand se aflau pe locul 5 in clasamentul general. “A fost un final cu totul altfel decat mi-am propus. O serpuire foarte rapida, o denivelare pe interiorul virajului de stanga si nisip pe urmatorul de dreapta. In treapta a 5-a totul se intampla foarte repede. De luni pentru noi incepe deja Raliul Aradului”, a spus Bogdan Marisca.

Dupa problemele din prima zi, Florin Tincescu si Iulian Nicolaescu vroiau sa participe in super rally in ziua de sambata, dar au fost nevoiti sa renunte la start din cauza unui rezervor spart. “Am un weekend cu ghinion, dar suntem optimisti in ceea ce priveste viitorul. Vom munci si mai mult si sper ca la urmatoarele etape sa obtinem un rezultat mai bun”, a spus si Florin Tincescu.

La finalul Tess Rally Romtelecom, prima etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2014, Napoca Rally Academy a terminat pe locul secund in clasamentul pe echipe. “Si anul acesta va fi o lupta interesanta cu echipele ESD si BCR Leasing si ne-am propus sa le punem probleme la fiecare etapa. Este un sezon lung si vom face totul pentru ca Napoca Rally Academy sa castige la echipe in 2014”, a adaugat Marco Tempestini, liderul NRA, dupa etapa de la Brasov.

Urmatoarea etapa din CNRD are un coeficient de 0,8 si se va desfasura la Arad in perioada 9 – 10 mai 2014.


Desfasurat pe o vreme superba, complet atipica fata de ultimii ani, Tess Rally Romtelecom a fost primul test pentru Napoca Rally Academy in Campionatul National de Raliuri Dunlop. In total, familia Tempestini a castigat 6 probe speciale din 11, iar la echipe NRA s-a clasat pe locul secund.
Poza 4

Marco Tempestini si Lucio Baggio au inceput ziua a doua din Tess Rally Romtelecom cu o victorie la prima urcare pe speciala Poiana, obiectivul fiind de a se lupta pana la final pentru prima pozitie cu Francois Delecour. Rivalul lor si-a marit avansul pe cele doua speciale lungi, iar victoriile de pe ultimele doua probe speciale nu au fost suficiente pentru a se mai apropia de prima pozitie. “Am terminat la 13,5 secunde fata de Francois Delecour. Nu e foarte bine, dar nici foarte rau. Pentru noi a fost un weekend fantastic in care ne-am distrat la maximum, iar lupta cu Francois a fost una foarte motivanta. De abia astept prima etapa pe macadam si sunt sigur ca la Arad va fi distractie totala”, a spus Marco Tempestini.

Simone Tempestini si Dorin Pulpea se aflau pe locul 7 la general dupa prima zi din Tess Rally Romtelecom si si-au propus ca sambata sa mareasca ritmul. Din pacate, o mica greseala pe speciala a opta, soldata cu o iesire in decor, i-a costat peste 6 minute si sansa de a obtine un rezultat bun la prima cursa din Romania cu modelul Peugeot 207 S2000. Pe speciala urmatoare, Simone Tempestini a fost cel mai rapid, dar acest lucru nu l-a ajutat sa intre in top 10 la general. “Sunt fericit ca am castigat prima proba speciala cu aceasta masina si imi pare rau ca am avut ghinion. Am avut o problema cu cutia de viteze, care nu intra in marsarier, si am pierdut foarte mult timp cu iesirea in decor. Masina a fost ok, dar am pierdut foarte mult timp si am iesit din lupta pentru un loc in top sase in clasamentul general”, a spus Simone Tempestini.
 Poza 2
Poza 1
In 2014, Napoca Rally Academy este sustinuta de: Banca Transilvania, BSS, Lease Plan, Polus Center Cluj, Castrol si Pirelli.

http://www.autoelite.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu