luni, 17 martie 2014

Interviul lunii Martie - Bogdan Marisca

Despre trecut, prezent si viitor cu Bogdan Marisca

„Trebuie să încerci necontenit să urci foarte sus, dacă vrei să vezi foarte departe.” — Constantin Brâncuși.
 Poza 2
 Consider ca acest citat il reprezinta pe Bogdan Marisca foarte bine, deoarece este omul care continua sa-si doreasca sa se dezvolte, sa atinga noi culmi, iar pentru asta isi canalizeaza toate fortele spre rezultat, spre reusita.
Am reusit sa ne strecuram in programul lui, si astfel am aflat cateva din “motivele” succesului echipei Napoca Rally Academy din 2013, obiectivele pe 2014 si demersurile facute in scopul promovarii echipei din care face parte. Multumindu-i si pe aceasta cale pentru amabilitate si disponibilitate, uram echipei Napoca Rally Academy multa bafta in acest an si multe succese in proiectele initiate!

 Poza 1
AutoElite.ro: Felicitari pentru super rezultatele din 2013!!! Stiu ca a insemnat o munca intensa si deasemenea o colaborare extraordinara intre voi, membrii NRA. Te rog sa ne spui cum te-a marcat acel moment sau mai bine-zis, momentele care au dus la realizarea acestui tel.


Bogdan Marisca: Rezultatele NRA din 2013 nu sint intamplatoare, vin la 6 ani de la lansarea echipei si vin dupa o serie de rezultate bune pe plan intern... Asa incat eram"obligati" sa incercam sa avem si rezultate, ca echipa, pe plan extern, ceea ce am si reusit anul trecut... Pentru mine, personal a fost important ca dupa 9 ani am reusit sa participam din nou la o competitie in campionatul european si mai mult, faptul ca am avut ocazia sa luam startul in doua etape din ERC anul trecut !
AE:  Sezonul 2014 a inceput, iar in urma cu ceva vreme imi spuneai ca esti in plin proces de vindere a masinii, ai putea sa explici care sunt motivele pentru care vrei sa o vinzi?


B.M: Consider ca Mitsubishi-ul Evo 9 pe care am concurat era o masina buna, dar destul de veche (am concurat prima data in 2006 cu un astfel de model) si a ajuns sa fie depasita tehnologic de masinile din noile clase si aici ma refer la S2000 sau mai nou la cele din clasa R5... Acesta este motivul si pot sa spun cu nostalgie, ca masina este vanduta deja...
AE:  Ce masina ti-ai dori? Presupun ca, fiind familiarizat cu acest brand, iti doresti sa cumperi/ inchiriezi ceva din aceeasi marca sau vrei sa faci o schimbare?


B.M: Aici depinde de bugetul pe care-l vom avea la dispozitie... Daca vom lua startul, o vom face cu o masina inchiriata si va fi (probabil) fie un S2000 (Skoda sau Peugeot) fie (putin probabil din pacate) un Ford fiesta R5. 
AE: Avand in vedere ca este atat de important aspectul tehnic, vei fi axat mai mult pe dotari, motorizare sau marca masinii?


B.M: Ne vom axa pe fiabilitate, performante si ...pret... Pentru ca toate cele trei optiuni pomenite mai sus sunt performante, alegerea va fi facuta in functie de pret...
AE:  Daca iti este confortabil as vrea sa ne vorbesti despre aspectul privind viitorul tau copilot. Sunt convinsa ca asa cum as vrea eu sa stiu, sunt si altiiJ
Ce poti sa ne spui despre viitorul copilot sau daca te-ai gandit la cineva pentru aceasta pozitie, ai discutat deja cu un copilot?


B.M: Sunt mai multe variante de copiloti la care m-am gandit, dar pe moment ma concentrez pe obtinerea bugetului, dupa care voi vedea si optiunile  pentru pozitia de copilot. Inca nu este setat nimic...
 Exista mai multe motive care stau la baza alegerii unui copilot, dar despre aceasta vom povesti la momentul oportun.

AE:  Ce planuri ai pentru sezonul competitional 2014?


B.M: Sa reusim sa ducem proiectul NRA mai departe in ritmul si la nivelul dorit si sa reusesc sa finalizez proiectul cu o noua masina cu care evident sa am acces la podium... 

AE:  Stiu ca alergi dintr-o parte in cealalta a tarii, in ce proiecte esti implicat in 2014?


B.M: NRA, NRA, etc... NRA... adica proiectul NRA pe toate laturile sale, motorsport, cursuri de Safety Driving si evenimentele speciale imi ocupa tot timpul... Si ma bucura acest lucru pentru ca asta insemna ca lucrurile se misca...!!!
AE: Ce ai dori sa se intample in 2014, d.p.d.v. automobilistic, evident?! Sau nu numai:) Ce doresti sau speri sa se intample in 2014?


B.M: In primul rand sa fim sanatosi cu totii... :) In al doilea rand sa reusim sa ducem proiectele incepute pana la capat si sa avem inspiratia sa pornim proiecte noi, bune, fezabile... Si asta nu este usor...

AE:  Esti un exemplu pentru felul cum ai stiut sa-ti negociezi notorietatea, sa reprezinti un anumit brand, evident, ma refer la Autoworld, respectiv Audi.
Ce proiecte presupune aceasta colaborare? Ar fi interesant sa ne povestesti despre inceputurile acestui parteneriat, destul de inovator la acea vreme in Romania, avand in vedere ca esti de cativa ani imaginea lor.


B.M: Am inceput in 2006, si asta dintr-un motiv foarte simplu si anume: eram utilizator inca din anul 2000 al masinilor Audi si am fost impresionat de calitatile lor, parteneriatul cu ei venind ca ceva firesc... Am avut multe actiuni comune frumoase si sunt convins ca a fost un proiect din care cei mai castigati au fost...clientii Autoworld... :)
AE:  Se stie ca esti un membru important in NRA si in cursurile de Defense Driving pe care la predati. Ce recomandari faci conducatorilor auto si care crezi ca sunt regulile de aur in trafic?


B.M: Le recomand cititorilor sa ...faca cursuri de Safety Driving.. :)) Lasand gluma la o parte, ar fi foarte multe de spus si chiar recomand fiecarui sofer, indiferent de nivel sau experienta sa urmeze astfel de cursuri! 
  

AE:  Ce doresti sa transmiti cititorilor AutoElite.ro?:)


B.M: Sa fie aproape de voi pentru ca in acest mod vor fi la curent cu multe dintre noutatile din piata auto, din zona de motorsport, inclusiv despre proiectele si evolutiile pilotilor Napoca Rally Academy.
 Poza 3
                                                                                                                                                                                     Livia Chinces

http://www.autoelite.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu